ការដោះស្រាយបណ្តឹង
ជំហានទី1
ទាក់ទងផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជន
ប្រសិនជាអ្នកមានការមិនពេញចិត្តទៅលើសេវាកម្មរបស់យើងខ្ញុំ សូមទាក់ទងមកកាន់ផ្នែកបម្រើសេវាកម្មរបស់យើងតាមបណ្តាញខាងក្រោម៖
ខលទៅកាន់ផ្នែកបម្រើសេវាអតិថិជន +855 23 999 989
ឆាតជាមួយសហការីយើងខ្ញុំតាម ហ្វេសប៊ុកផេក
ជាធម្មតា សំណើរបស់លោកអ្នកអាចត្រូវបានដោះស្រាយយ៉ាងលឿននៅក្នុងជំហានទី 1។
ប្រសិនបើលោកអ្នកនៅតែមិនពេញចិត្តទៀត សូមបន្តទៅជំហានទី 2។
ជំហានទី2
ដាក់បណ្តឹងជាផ្លូវការ
ប្រសិនជាសំណើរបស់អ្នកមិនត្រូវបានដោះស្រាយ អ្នកអាចដាក់បណ្តឹងជាផ្លូវការមកកាន់ផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទ។
សូមបំពេញ ទម្រង់ទទួលបណ្តឹងរបស់អតិថិជន រួចចុច បញ្ជូនសំណើ។ អ្នកជំនាញផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទ នឹងទាក់ទងទៅកាន់លោកអ្នកភ្លាមៗ។
ផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទ៖ ក្រុមការងារឯករាជ្យ និងមិនលម្អៀង
ក្នុងស្ថានភាពដែលពាក្យបណ្តឹងផ្លូវការត្រូវបានដាក់ជូនផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទ នោះបណ្តឹងនឹងត្រូវគ្រប់គ្រងដោយផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទ ដែលផ្តល់នូវការស៊ើបអង្កេត ដោយភាពយុត្តិធម៌ និងមិនលំអៀង។ នៅពេលដែលពិនិត្យលើបណ្តឹង អំពីផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ធនាគារ ផ្នែកនេះនឹងពិចារណាអំពី៖
- ច្បាប់ និង បទប្បញ្ញត្តិ និង
- ការអនុវត្តតាមទឡ្ហីករណ៍
ដំណោះស្រាយ 2 ដំណាក់កាល៖
ការស៊ើបអង្កេតជាផ្លូវការលើបណ្តឹងផ្លូវការ នឹងធ្វើឡើងតាមដំណើរការដោះស្រាយ 2 ដំណាក់កាល៖
ក្នុងស្ថានភាពដែលពាក្យបណ្តឹងផ្លូវការត្រូវបានដាក់ជូនផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទ នោះបណ្តឹងនឹងត្រូវគ្រប់គ្រងដោយផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទ ដែលផ្តល់នូវការស៊ើបអង្កេត ដោយភាពយុត្តិធម៌ និងមិនលំអៀង។ នៅពេលផ្នែកនេះពិនិត្យលើបណ្តឹងអំពីផលិតផល និងសេវាកម្មរបស់ធនាគារ ផ្នែកនេះពិចារណាអំពី៖
ដំណោះស្រាយដំណាក់កាលទី 1
- ផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទនឹងស្វែងរកការពិត, វាយតម្លៃ, និងស្នើនូវដំណោះស្រាយយោគយល់គ្នា
- ប្រសិនបើដំណោះស្រាយយោគយល់គ្នា នៅតែមិនពេញចិត្តទៀត បណ្តឹងនឹងត្រូវបញ្ជូនឡើងទៅកាន់ដំណាក់កាលដំណោះស្រាយទី 2។
ក្នុងរយៈពេល 2 ថ្ងៃធ្វើការ
ដំណោះស្រាយដំណាក់កាលទី 2
- ផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទ នឹងពិនិត្យវិភាគប្ញសគល់ និងផ្តល់នូវដំណោះស្រាយផ្សេងៗ
- ប្រសិនបើដំណោះស្រាយយោគយល់គ្នា មិនអាចសម្រេចបាន បណ្តឹងនឹងត្រូវបញ្ជូនឡើងទៅគណៈកម្មាធិការដោះស្រាយបណ្តឹងរបស់ធនាគារ វីង
- គណៈកម្មាធិការដោះស្រាយបណ្តឹងធ្វើការស៊ើបអង្កេត, ធ្វើការវិភាគ, និងធ្វើការសម្រេចចិត្តចុងក្រោយ។
ក្នុងរយៈពេល 28 ថ្ងៃធ្វើការ
រាល់បណ្តឹងផ្លូវការដែលបានដាក់មកកាន់ផ្នែកដោះស្រាយបណ្តឹង និងវិវាទ នឹងត្រូវអនុវត្តតាមនីតិវិធី ដូចខាងក្រោម៖
- ទទួលបណ្តឹងក្នុងថ្ងៃធ្វើការតែមួយ
- កត់ត្រាពីស្ថានភាពបណ្តឹង
- ណែនាំអំពីជំហានបន្ទាប់
- ផ្តល់កាលកំណត់សម្រាប់ការដោះស្រាយ
ព័ត៌មានសំខាន់ៗសម្រាប់បណ្តឹងជាផ្លូវការរបស់លោកអ្នក
ព័ត៌មានសំខាន់ៗសម្រាប់បណ្តឹងជាផ្លូវការរបស់លោកអ្នក ដើម្បីងាយស្រួល ក្នុងការដោះស្រាយបណ្តឹងរបស់លោកអ្នក សូមផ្តល់ព័ត៌មានឲ្យបានច្រើនតាមដែលអាចផ្តល់បាន ដូចជា៖
- ការរៀបរាប់អំពីហេតុការណ៍
- លំដាប់លំដោយនៃហេតុការណ៍តាមពេល (ថ្ងៃខែ និងម៉ោង ប្រសិនបើអាច)
- ឈ្មោះផ្នែក និងបុគ្គលិកដែលលោកអ្នកបានប្រាស័យទាក់ទងជាមួយ
- ឯកសារណាមួយដែលពាក់ព័ន្ធទៅនឹងការវិភាគបណ្តឹងរបស់លោកអ្នក។
ឧទាហរណ៍នៃបណ្ដឹង/វិវាទ
ខាងក្រោមនេះ ជាឧទាហរណ៍មួយចំនួននៃបណ្ដឹង/វិវាទ ដែលចងក្រងឡើងដោយផ្អែកលើករណីជាក់ស្ដែង បួកជាមួយដំណោះស្រាយ និងគន្លឹះសំខាន់ៗក្នុងការការពារដើម្បីកុំឲ្យករណីបែបនេះកើតមានចំពោះលោកអ្នក។